هدیه «جام جم سرا»

والپیپر دسکتاپ: تقویم اسفند ماه ۱۳۹۳ [مجموعه عکس]

جام جم سرا: همزمان با فرا رسیدن اسفند ماه سال ۱۳۹۳، تقویم‌هایی در چند اندازه‌ و کیفیت متفاوت به عنوان والپیپر برای صفحه دسکتاپ شما آماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد. می‌توانید یک یا چند کپی از آنها را از طریق کلیدهای ارسال و اشتراک زیر صفحه، برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنید، آنها را ایمیل کرده، و/یا در شبکه‌های اجتماعی دیگر با دیگران به اشتراک بگذارید.
کد خبر: ۷۷۲۶۱۳
والپیپر دسکتاپ: تقویم اسفند ماه ۱۳۹۳ [مجموعه عکس]

برای ذخیره تصاویر، یا مستقیماً با راست کلیک روی تصویر، گزینۀ Save Image As را انتخاب کنید، یا کلید ctrl را فشار داده، نگه دارید و همزمان روی هر تصویر راست کلیک کرده، گزینۀ View Image را انتخاب کنید تا تصاویر در پنجره‌ای دیگر باز شده، امکان انتخاب از میان این تصاویر برایتان بهتر فراهم شود.(جام جم سرا)

یادآوری:

* تعدد تصاویر این مجموعه به معنای آن نیست که همگی قابل استفاده برای همگان باشد. مبنای ما ابتدا در نظر گرفتن امکانات سخت افزاری متفاوت و سپس سلایق متنوع کاربران بوده است. به همین دلیل «تقویمهایی در چند اندازه‌ و کیفیت متفاوت» منتشر کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
یه روز تاخیر داشتینااا! عالی و متنوع! چقر برفی و خوشگلن. از اون دست و پالت رنگ و موس توی لیوان و گل رز و كفشها خیلی خوشم اومد!
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
ممنون از ابتكار زیبای هر ماهه شما
شهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
خیلی زیبا بود . ممنون از این همه حس خوبی كه به ما می دید
یك مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
بی صبرانه منتظر تقویم نوروزی شما می مانم جام جم سرای من :)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
محشر بود این عكس ها . نمیشه گفت كدومشون خوشگل تره ولی من از اون قلبها با اون پس زمینه گوجه ای رنگ خیلی خوشم اومد و همون رو گذاشتم رو دستكتاپم. ممنون از سلیقه شما

نیازمندی ها